söndag 5 december 2010

Undersökning

Kan inte låta bli att fråga...har jag några läsare?

10 kommentarer:

  1. Hej vännen! I alla fall en - Trollets mamma.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag försökte maila dig på en mailadress du gav tidigt i bloggen. Men fick tillbaka mailet...vill du lämna ut en nyare adress så skulle jag gärna vilja maila dig!

    K

    SvaraRadera
  3. jag kommer inte åt den längre tyvärr. Ska se om jag kan fixa en annan anonym adress.

    SvaraRadera
  4. Har försökt!
    Mamma

    SvaraRadera
  5. jag läser \ Barklos

    SvaraRadera
  6. Nu kan man maila Alfa på alfabloggaren@home.se

    SvaraRadera
  7. Har du ingen statistikfunktion? Finns på blogg.se, mycket trevligt, och motiverar mig att fortsätta skriva när jag vet att ett gäng återvänder dagligen.

    SvaraRadera
  8. Jodå!
    En till nu som kommer ikapp, efter att ha slutat titta i september/oktober någon gång.
    Kram

    SvaraRadera