måndag 23 februari 2009

Mysunge och spelschema idag!

Idag har Lilleman varit den mysunge bara han kan vara. Med glittrande ögon, och smilgrop i kinden.
Vi började dagen med att presentera det nya spelschemat och eftersom han snabbt räknade ut att han skulle få spela i eftermiddag så godkändes det hela. Schemat ger oss tre spelfria dagar och begränsad tid de övriga...dock ganska generöst tilltaget mot en del andra kan jag tänka mig. Dessutom funderar jag på att ge dem en liten stund till på helgen...vi får se vad som passar.

Jag uppfann även en sak som de genast nappade på...dataskola med mig på fredagar. Då ska vi alla tre ihop öva på datorfärdigheter som mail, msn, informationsökning, word osv.

Efter dagens spelpass så muttrades det en aning när äggklockan ringde, men spelet stängdes av och har inte kommit på igen...inga utbrott heller...bara lite tjat.
Härligt det är med mysungedagar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar